2....
Dagens Ollis på prommis 🤭 Gick en långsväng med Andy, Ollis och Harlie. Så härligt på kvällen i skogen! 🍃 Vi bara njöt tills Ollis fick värsta rycket helt plötsligt och tvärvände och drog. Flög efter som en liten vante och hann tänka att nu tappar jag henne. Fick dock en sekunds- betänketid så jag beslöt mig för -nej! Jag släpper faaan inte.
Så då fick jag stopp på henne med typ 2cm kvar av grimskaftet i min ena hand. Hon vindade in slaktrester som några jägare brukar slänga ut på ett ställe i skogen. Men det gick från 0-100 så jag var inte riktigt med där. Bra reminder på att inte relaxa för mkt runt dessa flyktdjur...

På fredag är det bestämt att Mozart kommer få somna in. Svårt att hantera. Han är ju gammal som tusan, vi är tacksamma för varje dag vi fått med honom och vi vet att det inte finns något för honom längre... men ändå kan jag inte undgå att känna. Men kanske...? Vem är jag att besluta att han inte ska leva mer.🤭 Störd känsla . Men jag vet att det är rätt beslut, det är enda beslutet djuren inte kan ta åt sig själva lr oss. Vi är eniga att vi inte vill att han ska behöva gå bort akut senare i vår eller när livsglädjen helt lämnat hans ögon. Vilket redan påbörjats ser man. Hans ögonlock är som tunga nu på bara så kort tid. Så det är rätt de vet jag.
Men också väldigt tungt att behöva se han varje dag nu innan... 

Mozarts sugarface- alltså 💔

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress