Torsdag 🍂

Ännu en amazing-dag till samlingen. NĂ€r kommer jag ramla ner i det svarta hĂ„let igen? mĂ„r oförskĂ€mt bra och jag kan inte ens sĂ€ga vad det Ă€r som Ă€r skillnaden sedan förut.. đŸ€” Har jobbat med mig sjĂ€lv framförallt senaste halvĂ„ret för att sĂ€tta om mitt mind-set efter alldeles för lĂ€nge med destruktiva tankar och framförallt sĂ„ mycket negativitet. Tillslut visste jag inte vem den dĂ€r positiva Julia hade tagit vĂ€gen lĂ€ngre. Sjukt egentligen. Och det Ă€r ju just vad det Ă€r, sjukt.


Men jag Ă€r glad av att mĂ„ bĂ€ttre och jag tĂ€nker skriva ner lite av det som hjĂ€lpt mig, alla tragglar med nĂ„got sĂ„ kanske Ă€r det nĂ„got som du kan ta med dig. Behöver lite mer tid för det sĂ„ det fĂ„r bli framĂ„t nĂ„gongĂ„ng. :) 

Idag blev det en tur i skogen med pĂ„llarna igen, de var lite sega efter rundan i skogen igĂ„r. 😂 Den tog hĂ„rt pĂ„ psyket tydligen, mycket nytt att ta in. 

Blev 4km idag med mycket skog och en del klĂ€ttring ocksĂ„. Hittade galet mycket svamp sĂ„ nĂ€r vi var klara i stallet tog jag och syrran bilen tillbaka och fick ihop 3,5kg svamp!! 🙏🍄

Vanlig kantarell, trattisar, svart trumpetsvamp och blek taggsvamp lyckades vi sĂ€tta lovarna i! Nu har det festats med smörstekt kantarell-macka och smörstekt grönkĂ„l. BĂ€sta 😍😍 

Mina bĂ€sta vapendragare! 😍👏
Liten Ă€lg pĂ„ turđŸ€”
Vi Ă€r inte snabbast i vĂ€rlden, mycket som ska utforskas 😂
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress