Missinassen update

Hej igen!

Nu har jag äntligen avverkat mina 4 nätter. Det gick helt ok och jag lyckades få till sömnen till sista natten i varje fall. Körde ett litet snabbpass på banan med Orlandia i lördags efter nattjobbet. Hon kändes seg och var svår att runda sig runt inner, vill inte säga det men hon såg nästan lite halt ut. Orkar inte...

Men har låtit henne vila söndag och måndag, hoppas att hon har träningsvärk eller var allmänt seg och hon därför inte orkade hålla upp sig och gick mer på bogarna än framåt. 
I dont know men jag hoppas verkligen på det, ska kika på henne imorgon tänker jag. 

Den här veckan är fullspäckad med jobb och på torsdag ska Orlandia få en behandling av Camilla på Camix. Hon gjorde under på Orlandia redan fösta behandlingen och jag  har sett skillnaden hon gjort på hästen som jag hjälper till på med. Så det ska bli riktigt spännande! 🙏

Tror inte jag skrivit det förresten? Jag har en häst en bit hemifrån som jag hjälper ca 2 ggr i veckan, kort och väääldigt enkelt förklarat så gör vi om hans inridning pga mycket osäkerhet hos honom. Han är en 8-årig PRE som är IMO. Från Spanien. Var där en snabbis idag och det gick riktigt riktigt bra, han går från klarhet till klarhet verkligen. Så vacker att titta på med 😍
Nu ska jag försöka sova så att jag inte är död på jobbet imörn 😅 Natti! 

Heroe 💕
Långhårig dam 😅
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress