Sjuk...
Usch fyfan vad dåligt jag mår. Var inne och jobbade några timmar igår och när jag kom hem var jag helt slut. Kunde inte sova inatt heller,  sov en kvart, vakna av att jag hosta ihjäl mig och så höll det på heeela natten lång. Har typ ångest över att behöva gå och lägga mig😂 Idag har jag bara legat inne hela dagen, varit ute en gång och lunchat hästarna. Rolig vecka att vara sjuk på, underbart väder och två vovvar att leka med. 

Imorgon är jag ledig på riktigt och har bokat mig full som vanligt... kl 10 ska jag vara i Stockholm med Harlie för att besöka en kiropraktor. Hon ser inte helt okej ut när hon rör sig, skulle tippa på någon låsning. Så får se vad hon säger!
Har ont i magen inför imorgon, har beslutat att ta bort min älskade hund Eddie pga problem med höfterna. Har sett att något är fel med honom så valde att röntga honom innan jag gjorde vidare utredningar och fick då reda på att hans höfter är helt slut. Han har galet mycket artros och veterinären sa att han inte ens borde leva fram till sommaren bara bedömt av bilderna. Så jag känner att jag vill avsluta hans lidande så fort jag kan även om det gör så jävla ont för han är världens underbaraste hund och så jäkla glad hela tiden😢❤ 
Får se hur resten av veckan blir men har ingen förhoppning av att hålla igång Orlandia den här veckan. Kanske släpper henne på banan men det är väll typ det jag orkar..  

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress