Tisdag!
Ligger helt död i soffan. Min plan var att rida tre hästar efter mötet idag som var mellan kl 9-15. Men var helt död eter Ferran så Orlandia fick vila och Cora likaså... Är ledig imorgon så tänkte att jag tar dem imorgon så behöver jag inte ha dåligt samvete ;) 

Red Ferran som sagt. Gick sådär, jag rider som en gammal apa. Fyfan så ochill sits även fast jag försöker sitta bra och vara följsam. Överfokuserade nästan på det så det blev inte så mycket alls. I slutet gick det lite bättre för så började det tillkomma någon slags plan i det jag höll på med. Tränade Kyras abc där hon slappnade av lite mer och avslutade med galopp på serpentinbågar som gick väldigt bra faktiskt. Så för att inte ha ridit på hundra år så gick det väll helt okej, men Frida får nog hjälpa mig nästa gång om jag ska rida på banan något mer. Nu kändes det som jag körde någon halv variant av det hon gör och vad jag gjort innan och kommer knappt ihåg hälften av något så det blev ju mest bajs ;) Fina Ferran är så snäll iaf 😘


 
Frida

Vi kör ett pass på banan någon dag, med lite bommar också 😁👌

Svar: Ja gärna! =D
Julia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress