Torsdag
Idag har jag hunnit med en hel del efter jobbet! Orlandia fick gå I skritten idag eftersom vi red ut en bit igår och ska rida en tur tillsammans med Madde imorgon.
 Medan hon gick i skritten var jag inne hos Sofie och träffa Frida, fick assistera dom när de skulle spela in en ny film till bloggen ;) & efter det for jag till pappa och cyklade en liten bit med hundarna där samt lät de göra små godissök på gräsmattan. Lite aktivering iaf... 

Sedan var det hem till mamma för lite middag. Hade rätt mkt energi idag så mockade hela stallet även här och efter det red jag Cora barbacka på banan. Gick helt okej,hon är ruskigt pigg och har svårt att slappna av. Emellanåt gick hon super men red inte så länge. Ska bli spännande att få igång henne med! =) Nu ska jag dö i sängen med nya jurassic World och massa hundmys👌
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress