Sista jobbdagen!
Sista jobbpasset idag innan två dagars ledighet!! Allt har gått i ett därav lite dålig update senaste dagarna. Motivation har inte varit på topp heller. Förra veckan hade Orlandia två vilodagar och då jag var där dagtid struntade jag i att ta in henne o hon blev därför inte borstad eller visiterad. När jag tar in henne i fredags har jag för mig att det var så vad är det jag ser på bakbenet...? Mugg! Alltså...blöh! Jag orkar inte... det är inte ens lerigt ute?? Så denna helg har hon haft lindat ben när hon är ute, den där skiten ska bort lika fort som den satt sig! Denna gång vet jag iaf hur jag ska tackla skiten. Annars kommer jag kontakta veterinär direkt för det här är fan inte normalt.... Vi har tagit det lite lugnt iaf, i söndags var syrran med som sagt och klickade lite bilder på oss. Gick superbra men hon kändes lite trött så nu har jag tagit det lite lugnare några dagar. Promenad i söndags, uteritt i måndags, skritten igår och idag tänkte jag longera en stund på banan. Så kan vi lattja till det lite när jag har mer energi också på mina lediga dagar istället😃


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress