kvällspass!
Precis kommit hem efter en sen kväll i stallet. Var först förbi hemma hos mamma och hämtade hästsläpet. Ska till hovslagaren tidigt imorgon så lika bra att ställa dit det direkt så sparar jag lite tid imorgon! Brände sen snabbt som satan in till Nyköping för att byta novabettet jag köpte typ igår för det var såklart för stort. Men lyckades få rätt storlek nu iaf, Orlandia kändes superbra på detta! Red en stund på banan. Tränade på att gå undan för inner, och ytterskänkel. Svänga för mina vikthjälper osv. Grunder =) Gick riktigt bra, har långt kvar men vi är på god väg känner jag. Försökte koncentrera mig på att inte göra för mycket. Att låta henne göra jobbet, låta henne röra sig igenom kroppen och att jag ska vara följsam och försöka time:a eftergiften så korrekt jag kan. Jobbade även med att förstärka med rösten och klappa henne massa.  Det ska vara roligt att träna och det kändes det som hon tyckte idag! Bra driv framåt hela passet och jag behöver typ bara tänka det jag! Älskar min häst❤ 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress