Du är så snäll min sääära lilla häst
Har precis intagit sängläge efter en slitig dag på jobbet och en snabb visit i stallet innan jag tog helg med Marcus och vovvarna i tv-soffan! 


Idag fick Orlandia vila, mest pga jag ville hinna träffa min sambo någonting eftersom han varit borta en vecka nu. Imorgon planerar jag att ta en sväng antingen på ryggen eller en promenix,  får se vad vi känner för! Igår red jag en sväng ute först, det blåste som satan så det blev bara en liten runda för hon var så sjuuukt pigg. Avslutade med några varv i paddocken och hon kändes såå bra. Alltså hon är sjukt stel och allt det där. Men känslan. Att hon faktiskt ville, det har jag aldrig känt förut på henne och det känns fantastiskt. Hoppas bara det inte var en tillfällighet utan att när allt detta är över,att hon får känna sig så frisk som hon faktiskt är. Att det inte fastnar i huvudet lix...

Jag red bara några varv i trav och ett varsitt varv i galopp. Var tvungen att prova .... och ja, det här måste bli så himla bra. Min fina tjej, äntligen är det kanske vår tur❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress