Träning
Tjo! Äntligen kommit hem efter en lång dag. Känner mig helt slut, var helt sprudlande med energi imorse och nu vill jag bara gräva ner mig för ingenting har visat sig velat funka idag! Buhuuu. .. på min ledig dag och allt </3 

Började Iaf dagen tidigt i stallet, fixade i ordning allt innan vi åkte för att det skulle vara klart när vi kom hem. På vägen till Cornelia fick jag även svar på att en tjej ville komma och provrida senare på dagen så då var ju hälften av allt jag planerat som bortblåst ;) Men så blir det ju, kul att någon är intresserad iaf😉 

Träningen gick hur som helst så jävla AP dåligt. Vet inte vad det var med min häst men det slog totalt helsnurr där inne i hjärnkontoret. Hon var helt crazy, alltså totalt livrädd för ena kortsida på ridhuset och ju längre in på passet vi kom desto motsträvigare blev hon typ. Knäppapa! 
Tråkigt för det gick ju lix inte att rida så som jag hade tänkt mig eller få ut så mycket som jag önskat. Lite besviken så faktiskt men jag fick ändå mer kött på benen hur jag ska tänka när jag rider hemma så det blir att fila hemma ett tag och miljöträna lite med visst😂 Hon kommer iaf bli ruskigt fin det är jag säker på och det här ridsättet känns bara så jäkla rätt och något jag kan känna mig for once -överens med! 

Har lite fler provridningar på Cora inplanerade under veckan. Så jäkla osexigt när sadeln sitter som ett jag vet inte vad... Drog av skiten och visade henne barbacka idag, indian style 😂 Undra vad de tänkte haha... Hon gick bra iaf så fuck it ;) Fina ponny, vill inte sälja henne alltså 😳❤ 
Frida

Ne vad tråkigt med träningen, jäkla häst då!! Förhoppningsvis är ju jag snart igång, kan vi ju ta och träna tillsammans 😁

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress