Sundaaay!
Så var det söndag igen! Jösses vad tiden går fort alltså. Tog ledigt imorgon för att få lite längre helg iaf, sedan kör jag 6-14/15 resten av veckan. Är helt slut i huvudet efter den här veckans tidsomställning! Idag har det varit lugnt, Andy och Hampus kom hem till oss igår och vi bjöd på lite mat. Kotletter, potatiosgratäng och Nutella chokladmousse med mintchoklad till efterrätt. Deliciooous! Som sagt blev lite segt idag då, var i stallet till klockan 1 ungefär. Planen var att jogga Orlandia på banan en stund men då var halva stallet i full gång med dressyrträning där så det blev en barbacka tur ut i skogen. Sjukt pigg ponny, ångrade nästan direkt att jag inte tog sadeln men vi överlevde iaf ;) Nu sitter jag hos mamma med ett glas vin och lagar lite matlådor inför veckan. Jag lagar en stek av kronkalv som kommer bli så jäkla mumsigt! Mamma har gjort lasagne, köttfärssås och nu ska vi knåpa ihop en linssoppa =D As roligt, älskar vår nya tradition på söndagar. Träffar familjen, umgås, dricker lite vin och lagar mat inför veckan. Super mysigt =) Aja nu ska jag försöka fixa ihop en annons till Cora, skriver om träningen imorgon. Ska övertala mamma att filma ;)
 
 
Bästa ponnyn <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress