Repris pay and jump
Kör lite repris från veckan i väntan på kvällens resultat av Orlandia ;) 

I helgen var vi ju iväg och hoppade en pay and jump på VRF. Hoppade 70 och 80cm, dagen började klockan 9 och det var ungefär 30 - 40 st i varje klass så det tog sin lilla tid! Vi åkte dit så vi var där ungefär vid 10. 45 och då hann jag precis lära mig banan och rida fram supersnabbt haha. Jag hade startnummer 25 och när de var på 20 hade jag bara travat runt lite så det blev snabba ryck, ett varsitt varv i galopp sen hoppa ett kryss två gånger sen in på banan!! Inte han jag vara nervös iaf haha så det var bara att rida på och hon var så duktig! Bjöd så himla fint mot hindren, blev lite krumpsprång i första klassen men så sjukt glad för hon kändes så himla fin och det märktes verkligen att hon tyckte det var roligt! Andra klassen gick utan problem den med så blev två clear round rosetter med oss hem =D 


Ska fixa film, har några dåliga mobilfilmer men det är kul att se iaf och jämföra med när vi blivit bättre sen 😃

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress