Busy busy busy
Det är så mitt liv stavas! Idag är jag riktigt nöjd med mig själv, hunnit med sjukt mycket! Började med att gå upp kl 7 (läs:ledig dag!!) Åkte direkt till stallet och fixade med Orlandia. Blev en långtur i skogen tillsammans med Marcus och Harlie. Tränade på att hon ska gå bakom och inte springa på mig, lite dålig respekt har hon allt! Gick skitbra tillslut efter lite envishet från min sida. Gjorde klart stallet sedan åkte vi och köpte en pall med spån som jag och mamma delade på, sedan hämtade jag upp mammas hund nisse på macken och åkte ut i skogen där vi la spår och var ute på promenad med hundarna.  Sjukt duktiga var de, galet impad av Harlie idag på spåret hon gick som en klocka!! 


Nu har vi lagat mat, diskat och tvättat så kan glida ner i soffan galet nöjda över en produktiv dag! Har även sökt lite nya jobb så jag hoppas det ger något, har en telefon intervju på måndag inför ett internt coachuppdrag kan man säga. Ska bli spännande mycket som händer nu och jag känner mig mer motiverad än någonsin! Natti !


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress