Bra kväll!
Haha alltså jag tyckte inte det var så länge sedan jag uppdaterade men det var visst redan en vecka sedan... 😅 Ouups! Tiden springer ju bara iväg!! Dagarna går i ett, bor hos morsan just nu och det är så jäkla skönt att få vara på jobbet så länge jag behöver, åka hem och få mat och kunna gå ut i stallet när jag vill. Loves it! 

Ridbanan funkar faktiskt att rida på trots snön så det är roligt, idag blev det en barbacka tur på fältet. Skrittade flera varv och bara myste innan jag samlade mod för lite trav och galopp, hon var så jäkla pigg! Har tränat massa galoppfattningar senaste tiden så hon vet precis vad som gäller, poff sa det bara jag tänkte tanken på galopp. Det blev några skutt här och där också😂 Så jäkla söt. Hon är super rolig att rida just nu, pigg och glad så det är verkligen motiverande att gå ut o rida nu trots vädret! Jobbar dag hela denna vecka och nästa så i helgen ska jag passa på att rida ut en riktig långsväng, i ljuset. Lyx! Hoppas få med mig morsan också! 😃



Frida

Braaa! Fortsätta blogga 😁👌

Svar: mjarå😉
Julia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress