Sjukling
Mådde sjukt dåligt efter att jag varit i stallet igår så pratade med mamma och förberedde henne på att hon kanske fick hoppa in och jobba åt mig för jag brukar alltid vakna och spy hela natten när jag har den här migränliknande huvudvärken, men hon var snäll nog att ta hela mitt pass. Världens bästa <3
 
Har tillbringat hela dagen hittills i soffan för att vila upp mig, haft en tuff jobbhelg och samtidigt varit sjuk så sov ca 12 timmar i natt, men känner mig mycket bättre redan. Är som tur är ledig imorgon men den blev snabbt proppfull som vanligt. Comedi är halt och har varit det i en vecka nu så mamma ville kolla upp honom nu och fick en tid imorgon. Blir hästkliniken först med honom imorgon och sedan till Stockholm för att hämta hem Harlie som har varit hos uppfödaren över helgen. Hon har även ställt ut henne och hon fick bästa (Excellent) bedömningen och kom 2a i sin klass, så stolt över våran lilla bebis =D Redan anmält till nästa i mitten på oktober och det är då i Sundvall har jag för mig. Ska bli spännande, men jobbar såklart så Ingela får ta henne den gången med ;)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress