En bra början
Idag har jag varit uppe på hästryggen igen! Och på min fina Orlandia dessutom =D muggen är snart besegrad och "sparken" har blivit ett överben... Men skrittat henne för hand denna vecka så nu är det dags att sitta upp. Hon ömmar inte, är inte varm eller halt vad jag kunnat sett och kände på henne på volt idag med och hon kändes inte ojämn. Så det känns bra!! Skrittade runt lite på stubbåkern utanför oss och tränade det jag gjorde med Cora och Comedi, att vända endast för vikten och blicken samt halter. Tänkte att jag passar på att träna grundgrejjer nu när jag ändå bara får hålla mig till skritt och trav ;) blev lite övergångar till trav och även där vända för vikten, hon var fin men lite "dragig" hemåt. Så ena håller gick väldigt fort och andra extremt långsamt men jag var ändå nöjd med henne känns som det kommer bli bra det här och jag är glad över att kunna få komma igång igen! Efter blev det en svalkande dusch, sjukt varmt idag så även Orlandia som annars verkar hata vatten stod helt still i spolspiltan ;) 
Surstina som hatar flugor :P 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress