Cola-björn
Var hemma häromdagen och hoppade Cora åt Panda för hon har sjukt mycket i skolan nu och ville göra lite övningar åt oss, dessutom fick jag träna på min hopprädsla så det var bra ;)
 
Värmde upp med lite bommar först, öka och minska traven. SVÅRT att rida speedy-mini-pony nu när jag rider vanlig häst :P haha 1 cm hals och man sitter som en liten mask! Men det gick bättre efter ett tag, så började värma upp på ett vanligt räcke med travbom in för att hon ska få lite hjälp och bom efter för att hon ska runda galoppen efter. Fick höja upp bakbommen efter när vi fått in rätt avstånd men sen blev det jäkligt bra! Körde även samma serie som jag hoppade med Orlandia förra veckan, bom-hinder-bom-hinder-bom osv. Riktigt rolig serie men tåls att träna lite på för Colans del, mycket går gärna lite fort för henne men hon lärde sig efter några gånger och med tanke på att hon inte hoppat så mycket innan så var hon jätteduktig och hon tyckte det var så roligt. Söta björnis =D
 
Har en liten film men osäker på hur mycket man faktsikt ser på den då det hann bli ganska mörkt och det ser helt kolsvart ut på de senare filmerna men i kameran syntes det lite så aja slänger upp den i brist på annat material ;)
 
 
 
A

Haha värd film man ser inte ett piss xD

Svar: Hahahah jag misstänkte det med 😂😂 men det syntes ju i kameran!!! :((
Julia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress