Awesome day!
Shit vilken bra dag det varit idag :D hon har stått över helgen för hon tappa en sko i slutet av förra veckan. Så pigg liten ponny idag ;) så först kom hovslagaren & slog på skon sen blev det uteritt med Marcus & fyrhjulingen! 
Quasimodo haha!

Aja red en sväng och Marcus hjälpte mig bygga upp ett litet hinder som vi hoppade över, så roligt hihi!! 




Så jäkla fin var hon på hemvägen! Tänkte verkligen på hur jag inverkade med min sits & till slut kunde jag bestämma takten och få snabba höga steg för att sen byta takt och få henne att länga jättefint några steg så fin!!! Känner sig som värsta superryttaren på henne ibland alltså ;) varvade lite med skänkelvikningarna åt båda hållen och svaga öppnor, så underbar att rida. Så enkelt egentligen förstår inte varför man gör det så svårt, nu längtar jag tills vi kan börja träna dressyr igen. Ändrat massor med min ridning och insett en hel del så nu är jag redo att lära mig mer känner jag:) 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress