En vecka senare...!
:D 


Sorry! Tar mig aldrig tid att blogga men har faktiskt hänt massor som jag skulle Kunna skriva men som jag inte gjort =D men kom hem från Frida i onsdags kväll så då blev det ett longeringspass med Cora, provade pessoaloungen så hon var lite extra springig i början men i slutet lugnade hon sig och jobbade på bra bitvis. Ska bara försöka spänna den rätt nästa gång så inte inspänningstyglar åker ut hela tiden haha! 

Sen blev det lite ofrivillig vila tills i förrgår pga midsommar och allt men hon kändes faktiskt riktigt fin, glömmer bort att det är bra med lite vila ibland. Så blev en uterunda med lite skritt och lugn jogging i söndags och igår ett kortare pass på banan i skritt och trav med fokus på framåtbjudning och att jag inte ska sitta och bromsa henne hela tiden utan rida "med" henne. Och driva emot handen... Gosh att de ska va så jävla svårt! Gör alltid för mycket av allt och i slutet när jag väl kommit till riktig ridning så handlar det inget om styrka utan bara känsla och att lägga in rätt hjälper vid rätt tidpunkt. Men hon blev riktigt fin så tack panda för hjälpen :) nu ska jag nöta grunder tills det sitter i ryggmärgen!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress