Lets go
Inne på sista semester veckan nu och jag har inte hunnit ett skit av vad jag ville, swishswish sa det bara så var det över! Dessutom har jag varit sjuk i snart en vecka men igår kände jag mig lite bättre så pallra mig bort till stallet, var tom sugen på att rida igen! Hon har varit totalt avställd nu när det varit så varmt och jag har inte haft någon som helst lust att rida så hon har vilat ett tag nu. Men nu är jag redo att köra igång igen :) 

Igår blev det en lugn uteritt längs kanalen, tränade igångsättningar i skritt-trav och mycket halter. Hon är sååå stel i vänstersidan så gjorde mycket sidförflyttningar för båda hjälperna för att hon skulle mjukas upp. Kändes något bättre i slutet men tänkte ta ett kort pass på banan idag med samma tänk, lugnt och träna grunder nu när hon ändå inte har gått på länge. Så sugen på att komma igång med dressyren igen och nu ska jag vara noggrann med grunderna så jag får igen det senare :) 




Älskar att bo hääär bästa Söderköping så vackert! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress