Back to life
O-M-G senaste veckorna har varit helt sinnes. Har börjat mitt nya jobb i Nyköping där det är typ kaos och vi har sjukt mycket att göra med känslan att jag inte hinner någonting varje dag. Utöver detta så har jag gjort tre stationsbesök, i Mariestad, Hällefors och Charlottenberg där jag agerat säljcoach kan man säga. Sjukt roligt och jäklar vad jag växt efter denna utmaning! Men det har inte blivit så mycket fritid över för jag är helt död när jag kommer hem. Och på detta har vi även flyttat, till ett litet gulligt hus på landet som blir perfekt hos oss. Så nu återstår det att fixa till allting förmodligen ska vi sova första natten där inatt =D 

Orlandia har fått vila och ridit lite lugnt sen jag flyttade hem henne till min mammas gård. Nu går hon på bete och syns redan stor skillnad i kroppen, planen är att börja rida henne lite mer nu när coachuppdragen är avklarade, har ju en sprillans ny sadel 😄

Nu ska jag vila lite innan kvällspass sedan är jag förmodligen ledig i två dagar så då blir det kötta med allt jag måste hinna ikapp med 😊

Maskrosnäsan ❤❤



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress