Bästa ponnyn
Alltså Gud vad jag älskar min ponny. Blir alltid så glad att komma till stallet oavsett hur jag mår innan, idag var verkligen en sån dag. Inne på 6:e jobbdagen och har så stressigt på jobbet då the bosses är på semester. Helt mentalt utmattad varje dag när ja kommer hem men bestämde mig ändå för att gå till stallet idag fast jag helst ville gå o gräva ner mig någonstans. 

Hade först tänkt rida barbacka som häromdagen men hon hade svullnat upp  precis där sadelgjorden ligger an och jag antar att det var för att jag red med schabrak och täckesgjord sist :( jävla skit!! Det funkade skitbra verkligen och man slapp få hela arslet fullt med hästhår! Men det gick inte för sig tydligen så släppte henne bara på banan och träna lite lydnad bara istället , hon är så söt alltså :P 

Får se hur det ser ut imorgon men annars får ja väll få hela röven full med hår för jag ska fan pallra mig ut o rida . Måste komma igång!


Tjockis❤️


Haha så jävla ful, såhär ser hon ut ungefär hela tiden... Vroom vrom (tillfreds & avslappnad...) ;) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress