Bläh

Har inte orkat blogga för det har verkligen gått skit de senaste dagarna haha! Har tragglat vidare med dressyren & hon är så sjukt envis -.- men måste verkligen få igenom det här för jag kan ju inte rida något om jag inte kan ställa igenom & att hon inte går undan för innern, så Katarina min dressyrtränare ska komma på tisdag igen, känner att jag behöver mer hjälp. vill inte bråka med Cora om jag inte vet att jag gör 100% rätt.

Lite positivt är att hon lyssnar skitbra på mig nu när jag har henne löst, känns som hon börjar lita mer på mig :)

Var på race igår i Stockholm och kom hem 7 imorse så mamma fick rida Cora idag, hon har aldrig ridit henne sen vi köpte henne men tänkte att nu när Comsan ska igång måste hon ju komma igång själv med ;) plus att jag fick hjälp med Cora då hon gått igenom samma procedur med Comsan :) skönt för inte taggad på ridning! Nu blir det kräftskiva:))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress