Vår 🌟
Dagens Heroe! 🌸🍃
Tog en mysig promenad i vårsolen och avslutade med att släppa lös massor av energi på banan med lite galopp. Han var så glad och duktig idag, vi njöt båda två för fulla muggar. 🤩

Idag har syrran och mamma hand om stallet och motion av Orlandia på hemmaplan . Jag jobbar kväll så har varit hemma en stund nu runt lunch för att käka och städa av hemmet. Idag jobbar jag mitt sista pass på Cirkle K, känns lite vemodigt faktiskt. Det trodde jag inte men det är en sån fantastisk grupp med människor som jag fått jobba med och det har givit mig så mycket under det senaste året. Väldigt tacksam för alla fina individer jag lärt känna och fått lära mig ifrån på just detta jobb. Dock är jag helt övertygad om att jag kommer få samma känsla med mitt nya jobb. Känner redan att det är massor av fina människor med spännande resor som jag kommer få jobba sida vid sida av. Looking forward! 🙏

 Nu är jag redo att köra vidare med den här jobbveckan. Ha det bäst  🌟

(null)

(null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress