Linner Golden Diva
Igår drog vi som sagt direkt efter jobbet med en påse kläder och en tandborste neråt i landet. Jag hade bokat boende i Uddevalla för att vi skulle slippa sträck-åka på lördagen. Destination..typ Norge. Nää inte så farligt men i höjd med Lysekil tror jag i varje fall... 🤭

Landade på hotellet vid 22-tiden igår kväll så vi slocknade ganska snabbt efter ett försök till "Carpe Diem" med ett glas vin. 

Imorse vaknade vi typ kl 6 hela högen och klockan skulle egentligen inte ringa förän vid 8. Så vi käkade frukost lääänge( förövrigt typ godaste hotellfrukosten jag ätit), och sen gick vi på promenad för att försöka lokalisera en affär för att inhandla lite snacks och morötter till vårt besök. Man vill ju inte schabbla bort första intrycket lix 🤓 Därefter bar det av mot lilla gul. 🙏

Och hon var helt fantastisk även i verkligheten. Jag hade ju redan bestämt mig innan vi kom dit men det fanns ändå en osäkerhet inom mig. Tänk om det är något som inte ser eller känns bra. Men hon har haft en fantastisk uppväxt hos sina ägare som gett henne en så fin start i livet och det har känts extra bra för mig av den anledningen.

Hon är så go och verkar väldigt kontaktsökande. Är så glad och det känns så himla roligt att få lite ny motivation till stallet där hemma. ❤️

Här är våran nya 🌟

(null)

(null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress