Måndag!
Imorse var hela familjen upp med tuppen. Andy kom förbi vid 6 någongång och då hade jag mumlar något om att jag skulle upp kvart över så hon väckte mig då och sa att jag försovit mig. Kände mig som en överkörd bäver eftersom jag inte kunde sova på natten,däckade runt kl 3.. Såg sen när jag vaknade upp att det var en timme för tidigt ja hade gått upp -.- Aja käka frukost med morsan och sedan tog vi en tur på pållarna. Lite slaskigt och Comsan får nya snösulor på onsdag så det klumpar sig rätt ordentligt på hans små fossingar. Blev en lugn tur med mestadels skritt. Orlandia kändes ruskigt fin. Tänker att jag ska trimma lite på fältet imorgon om det går att rida där. 
Är så träningssugen så jag tror att jag smäller av snart! 😂


Ingen kan se så bekymrad ut som lilla Ollis kan..."Stupid human" , väcker mig och tvingar ut mig direkt på morgon....LIFE ibland alltså! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress