7 december
Haft en jäkla bra dag idag faktiskt. Känner mig nöjd över min egen prestation på jobbet, fixat stallet och nu har jag tagit tag i att färga håret. Något som alltid känns förjävla jobbigt innan man satt igång med det men sedan visar sig vara rätt lätt o smidigt... Hmm! 

Hänt en jäkla massa senaste tiden. Bor just nu hemma hos morsan för att jag och Marcus bestämde oss för att flytta isär. Pendlar mellan att kännas skit och jävligt bra så får se vad som händer helt enkelt. Passar på att njuta av mitt simpla liv som blev helt plötsligt. 

Jobbar, kommer hem. Tar hand om hästarna och vovven sen chillar. Grymt skönt och jag känner verkligen hur mycket jag behövde det här. Känner mig som en ny människa, jag ser inte tunnelseende längre😂 Så det är ju alltid bra. 

Försöker hålla igång Ollis så gott det går i det här vädret, hon är helt galet pigg. Bockar och hoppar jämfota mest hela tiden, as söt! Riktigt rolig att rida just nu! Vill komma igång och träna men får vackert vänta då släpet är på verkstad och ska få nya väggar... kunde tydligen ta ett tag så det är kul👍👍 

Från gårdagens kpnidtionspass på åkern, 5 varv galopp. 1 minut skritta. Sen var energin inte så överflödig längre ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress