Bra dag!
Haft en superbra dag med syrran idag! Vaknade av mig själv klockan 6 imorse så det var bara att glida upp för det gick icke att somna om. Asnice för vädret var ju outstanding! Ringde sissy som skulle till Linköping och träffa några kompisar så hängde på där. Så idag har jag varit på... fågelskådning ; ) Japp! Det var faktiskt kul,såg massa rovfåglar och de vi var med är så sjukt kunniga så det var riktigt intressant faktiskt och vilken jäkla utrustning de hade. Kunde ju se 1 mil bort typ. As coolt att se en havsörn i minsta detalj kan jag säga😃
Därefter åkte vi hem till mamma och mockade till våra små ponnysar och sedan gled vi bort till Olles stall ( Juste jag har flyttat). Frida var där så vi tog med oss Ferran och Orlandia samt vovvarna ut på en promenix i skogen. Frida ledde oss in på en jäkligt spännande skogsstig som försvann ganska snart och det blev helt snårigt och jag var tvungen att släppa Olle flera ggr för att kunna ta mig fram flera ggr😂 Fyfan värsta skogstrollen sol dundrade fram bland kvistar och buskar! Men hem kom vi tillslut och hästarna frustade nöjt ;) 

Nu ligger vi i soffan och glor på film, skönt att bara chilla. Kändes som det behövdes! Hörs imörn😀

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress