Ledig!
Haft en superbra ledig dag idag! Började med sovmorgon, såå skönt att få sova ut!!😍 Sedan bar det av hem till mamma, käkade frukost där och tog sedan ur Cora och hundarna för 1h promenad i skogen. Gick nästan bara off-road, älskar att gå där det inte finns stigar. Blir ju lite lösgörande utan något sp hårt jobb. Mkt bra träning och något jag använder mig mkt av dör att bygga upp hundarnas muskler och för att få dem så jämna som möjligt. 
Efter det for vi in till stan. Köpte hund och häst mat och efter det drog vi vidare till Orlandia. Red henne en stund på banan. Utan några direkta krav. Stretchade henne i båda varven och tränade på att gå undan för inner och ytterskänkel i alla gångarter. Avslutade med att rida volter och byta varv hela tiden runt de olika hindren som stod på banan. Superduktig och med! Känns himla bra, vill komma igång och träna snart men jag ska hålla mig i skinnet så hon kommer igång ordentligt först. Märks att konditionen inte är på topp. Så mer uteritter ska det blir framöver. Struntade i att bada henne idag då hon skulle ut några timmar till. Får se om jag tar det imorgon efter jobbet istället. Planen är att låta henne få gå i skritten ca en halvtimme imörn 👍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress