Vår 🙏
Alltså wow vilken dag!
Har utnyttjat den till max känner jag. Ute i naturen med fyrbenta djur, där trivs jag som bäst! 🍃

På förmiddagen blev det en promenad med Mamma, Harlie och Orlandia ute i skogen. Var så sjukt härligt men galet varmt. Ollis var en riktig segis idag. Man vet aldrig vem man tar ut från hagen när det gäller henne 😂 Ibland är hon livsfarlig och far fram och tillbaka när vi är ute, nästa dag är hon inte rädd för något utan spatserar på hur lugnt som helst...  Blir inte klok på den donnan alltså. 🤔

Efter det for jag till Norrköping och tog hand om Faricha. Sista dagen jag hade henne idag så vi passade på att ge oss ut i skogen. Hon var galet stallmodig till att börja med men när vi väll slingrat oss förbi alla stall och hästar så blev de fart på’t. Vi klättrade lite och gick runt i skogen runt massa träd där jag tränade på att flytta bogarna och försöka hitta min sits. Tyckte det gick bra och många pusselbitar som ramlat ner nu varje gång ( Läs: 2 gånger. Orkar inte med mig själv.. 🤪) jag ridit henne.

Det har varit väldigt lärorikt att kunna praktisera mina teoretiska kunskaper. Längtar tills man kan göra det på sin egen pålle 😍 Tacksam för förtroendet av min kära kusiflin för att jag fick ta hand om henne nu i helgen. 💕

På tal om det så åker vi på lördag neråt i landet för att kika på en pålle. Håller tummarna att de klaffar även i verkligheten 🙏😍  Just nu har jag så mycket i huvudet med nytt jobb, försöka planera avlivning av vår gamling, planera nyköp av en annan häst och samtidigt motionera min häst och hitta tid att fortsätta med Heroe. Har suttit en stund nu och planerat veckan så den ska klaffa med allt... puh. Kommer nog sova gott den här veckan 😉

Dagens Faricha. 🌸
(null)

Fina Heroe som jag "hjälper" till på men mest lär mig av. 🙄🦄

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress