Liten loppa
Så sjukt trött efter att jobbat stängning igår, bara jobbat dag senaste tiden så var lite omställning! Sov först till 9 sen väckte Marcus mig och gjorde frukost sen somnade jag i soffan  igen till 12 -.- men nu är jag pigg! Pysslade om Olle lite extra idag, frisera och oljade hovar. Hon har fått typ hovröta nu upptäckte ja häromdagen haha alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, hur svårt ska det vara ??! Så nu behandlar jag tassarna med äppelcidervinäger och det syntes skillnad idag redan så hoppas det blir bättre. Nu när hon haft boxvila så har jag inte varit så noga med att kratsa och inspektera henne så väl men misstänker att det beror på att hon stått inne och att hon fått blöt halm upp mot hoven. Men spekulationer.. jag kommer vara så sjuuukt uppmärksam och söka igenom vart enda litet skrymsle på henne i fortsättningen, varje dag!! Orkar inte med allt, men tog tag i mig själv och skrittade ut henne en sväng så hon fick röra sig. Sjukt pigg och på hemvägen var rumpan mer i luften än på backen x) nu vill jag bara flytta flytta flytta ska bli så skönt med spån och nytt o fräscht 😍😍 kan ju säga att motivationen tryter såhär i vintertid när man inte får hålla igång och bara väntar på att dagarna ska gå tills man ska flytta. Så nu taggar för en nystart! Halmstad i sommar ju eller hur Findus ;) 

Frida Bergman

Halmstad är anledningen till att man orkar ;)
Bara att kämpa!!!

Svar: haha true that!
Julia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress