Här går det undan..
Som alltid när jag bestämt mig för något! Idag har jag sagt upp och hittat ett nytt stall till lilla bus-olle. Var och kollade på det imorse och bestämde mig direkt, stora hagar där de fick gå i flock, lunchhagar med automatik, stor belyst ridbana och jättefint stall! Det är blandade känslor då jag trivts väldigt bra i stallet jag står nu med alla människor och djur, superskönt att kunna gå till stallet men det här gör jag för att Orlandia ska kunna må bra. 

Kändes väldigt seriöst och det är 10 min med bil till ridhus så det känns bra med! Är även på rätt sida av stan så jag kan ta det påvägen till eller ifrån jobbet =) insåg dock att det bara är den 6:e idag...jag vill ju flytta nu!! Men får väll härda ut den här veckan med boxvila och sedan sätta igång henne lite smått samt passa på att njuta för jag kommer sakna hur vackert det är här nere! Och kanalbanken  </3 buhuuuu

såhär ser benet ut idag, knappt inga skorpor kvar och pälsen börjar växa ut. Känns hoppfullt även om jag är livrädd varje gång jag ska ja hantera det lilla monstret haha =D 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress