Tisdag!
Idag har jag jobbat 8-16, var helt slut efter då vi körde på rätt bra för att ligga i fas. Avslutade med att tvätta en lastbil invändigt och utvändigt... fyfan så jävla skitig, as svettig när jag var klar haha! Men nu ser den ut som brand new igen ;) Åkte till stallet direkt efter jobbet och passade på att följa med Nelly och Vicktoria som skulle ut och rida direkt när jag kom! Blev en sväng på gärdet som jag red på igår, var tungt idag med så tog det lite lugnt. Trava och galoppera henne lite men märkte att hon snabbt blev trött så skrittade mest. Hon får gärna ha lite kraft kvar tills imorgon! Då kommer Frida hit och ska följa med oss till ridhuset. Min plan är att köra lite bommar och trimma lite då vi mest lallat runt i skogen den senaste tiden. Ska tvinga henne filma lite =D 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress