Movietajm
Här kommer en liten kort film från när jag red Comedi sist för Emelie. Allt blev inte filmat så tog med början mest för att visa hur övningen gick till, haha just här gick det inte så jäkla bra ;) Men som sagt i början agerade jag offer, men efter ett tag blev jag varm i kläderna och ställde lite mer krav. Och han lyssna as bra, han brukar bli så sjukt svår att rida när han taggar till men nu höll han sig rätt skaplig faktiskt och lyssnade hela tiden sen är han ju lite muppig men sen rider jag ju inte perfekt heller så jag är nöjd, gick bättre än vad jag trott! Fick bra nyheter nu på kvällen med, Emelie ska börja träna mig, mamma och Andy så nu ska vi äntligen komma igång. Blir fokus mkt på dressyren nu i början men hon ska även hjälpa oss med hoppningen sen. Ska bli såååå kul, supertaggad på att komma igång nu!! :D
Men här får ni se hur det såg ut sist, blir kul att kolla om ett tag och se hur man utvecklats! =)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress