Fina tjejen!
I lördags blev det ett pass på stubbåkern och Marcus var med och fotade, superkul att få lite bilder från nu i början så man kan jämföra sen! Men lägger upp bilderna i ett annat inlägg =D

Igår spenderades dagen hemma hos mamma och vi hade det supermysigt i sommarvärmen! Var ute hela dagen och rensade i dammen, klippte gräs och fixade. Longerade även Colan en stund, det var mysigt att få en stund med henne. Sedan åkte vi hem framåt kvällen och jag kände mig hur trött som helst. Men när jag väl var i stallet så fick jag upp motivationen och det blev ett pass på banan med en annan tjej från stallet. Hade lite bommar ute som vi red över så gjorde en liten bana där jag la in halter, avsaktningar och galoppfattningar emellan bommarna, hon blev riktigt fin i slutet och klev på ordentligt framåt! Idag blir det vila och förhoppningsvis blir det att träna för Emelie under nästa vecka!  
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress