Lördagsmys
Idag blev det en snabb uteritt innan mörkret föll helt ;) Första gången jag haft Harlie med mig när jag rider själv, gick superbra! Orlandia är mycket lugnare att rida ut på så fort man har något slags sällskap på marken, även en liten hund ;) avslutade med ett litet race mot vovven på vägen hem, Harlie höll faktiskt jämna steg med oss när vi flög fram över kanalbanken! Ren lycka när man ser både häst och hund susa fram bredvid varandra och bara njuter av ögonblicket samt triggas av varandra att spring snabbare. Mina två hjärtan, Olle frusta nöjt hela vägen hem =D 

Därefter blev det massa mys i stallet, gjorde ett jodopaxomslag på bakbenet igen då muggen spritt sig igen :( hagarna nu är inte att leka med... Men går åt rätt håll iaf, ser mycket bättre ut så nu kör jag 100% för att förinta den där jävla muggen alltså! 


Litet trött nosludd efter ridtur <3 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress