Birthdaaay
Japp så rann dagara iväg, varit en fullspäckad vecka! Och anar att nästkommande kommer gå i samma spår...
 
Fyllde år i tisdags så fick massor med nya saker till stallet och pengar så jag bland annat kan köpa ett nytt täcke till Olle. Ska köpa ett horseware amigo bravo till henne, de ligger så bra och är riktigt bra kvalité på. Ett sånt ska jag få tag på och sedan fick jag även pengar av mamma till att köpa ett ps-träns, det trodde jag aldrig att jag skulle ha råd med igen haha! Men våndas varje dag jag måste ta på ett vanligt träns på Ollis 😂
 
Fick även en mjuk borste till ansiktet på O, reflextäcke, benreflexer, schabrak och Free jump stigbyglar av Marcus!! Alltså sjuka människa, vi har typ varit i en affär för länge sen och jag har sagt att sånna där ska jag ha någon gång! Så fick jag ett par helt nya😍😍 svarta med!! Så nu är Queen of darkness happeey ;)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress