Pjuk
Sååå trött , kom nyss hem från stallet helt slut i hela kroppen :O red ett "dressyr" pass på banan idag, hon kändes rätt fin försökte komma ihåg vad jag lärt mig och det gick hyfsat ändå.

Men har så svårt att släppa att mitt vänster ben är helt efterblivet och oduglig som ytterskänkel!! Går ju bajs åt ena hållet, får lix inte fram henne där utan hon bara skjuter ut allt as irriterande( på mig själv då). Så sur på mig och min mongoloida kropp idag, i galoppen känns det tydligt. Ena varvet har jag as mkt tryck i ena stigbygeln och andra typ inget, det stör mig med... 


Måste stretcha och gå till kiropraktor snart känner jag. Men cola var awesome, tänkte kolla om det finns några dressyrtränare här runt någonstans så man kan komma igång igen! Men först ska jag stoppa om sadeln, ta ut equiterapeut och kolla upp mig själv så borde man ju hitta vart problemet sitter för jag kan inte släppa tanken när jag nu vet att en av oss är snea :P 



Fick hjälp i stallet idag ;) 
Päända

Stryka och framåtbjudning jullebulle! Fortsätt rid, det kommer inte att gå o fixa snabbt. Men såklart ska du göra allt det andra med ;)

Svar: Ja jag ska pändi! Du får komma och undervisa snart igen ;)
Julia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress