Underbara väder!
Älskar vädret just nu, blir ju så jäkla lycklig! :) I måndags fick Cora vila för Jessica red henne under helgen och i tisdags red jag ut en sväng med Andy, kom inte så långt för vi kom inte så bra överens som alltid haha!! Sura ett tag som små barn sen blev vi kompisar igen och hon hjälpte mig med cora ;) så duktig, på typ 2 min fick hon mig att rida rätt så cora blev skitfin!! Igår hade Jessica henne och red på banan så tänkte att jag skulle longera henne lite idag så hon fick jobba utan ryttare. 

Kändes lite stel så tror det gjorde gott för henne, jobba på riktigt fint i slutet fina tjejen! Imorgon blir det dressyrträning för Katarina, äntligen!! :D behöver verkligen komma igång och träna igen för nu känns det som det går mer bakåt än framåt så ser verkligen fram emot lite hjälp igen:) 



Köpte nya inspänningstyglar på Ghs, strl cob... För långa såklart blir så trött! Allt är olika storlekar. Har träns i både ponny & cob, likadant med benskydd blir galen 8) !! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress