Hoppsnopp
Kom precis in efter ett hopp-pass på banan. Red på en åtta med två hinder på varje diagonal och tränade på att hitta rytmen. Hade även bommar i varje hörn så att fokuset låg på att rida bra vägar före och efter, samt ha med sig hela yttersidan i svängen. Hatar att jag är så jävla rädd för hinder, red skit. Fick till ganska fint flow första rundorna men sen skritta vi lite och sen lyckades jag aldrig komma tillbaka igen. Så jävla feg så slutar rida, vet inte vad jag gör.. -.- ska lägga in hoppning en gång i veckan  nu så jag vänjer mig! För övrigt var hon rätt vidrig att rida, svår att få fram riktigt kändes typ skänkeldöd och sladda bara runt istället för att gå på som hon brukar... Aja bara traggla vidare, timma lite mer dressyr nu i vecka

n tänkte jag:) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress