Jajjamen
Nu är jag lite mer back on track! Fyfan vilken förkylning jag åkt på?? Helt däckad igår och idag men fick lite mer energi nu på kvällen så segade mig bort till stallet och byggde upp en liten serie åt Colan så fick hon löshoppa, var ungefär vad jag orkade med! 

Hon var supersöt, så korkad egentligen. Har inget staket utan bara hindrena och sen en bom på varje sida som infångare och har gjort så enda sen jag fick henne och hon har ännu inte förstått att hon bara kan springa förbi eller hoppa ut mitt i för det är lix inget hinder där men icke;)

Jag behöver bara stå i mitten o smacka lite ibland innan hindrena för lite moraliskt stöd, bjöd fint idag i slutet. Hon är ju en liten fjant och hopptekniken är ju inget att hissa i flaggstången direkt :P men hon fick skutta runt lite och ha roligt, vill att hon ska få självförtroende och som sagt vilja hoppa av fri vilja. 

Tränat hund idag med, träna "cirkelträning" och att ställa upp henne gick ganska bra men så sjukt varmt på dagen och jag mådde så sjukt illa efter att vi hade tränat på att trava runt några varv ... Blää nu ska jag vila upp mig så jag kan komma igång snart igen! 



Miniponny haha 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress