Helg
Så härligt med helg aldrig längtat efter det som jag gjort den senaste veckan, har vart ert living hell på jobbet men på måndag kommer morsan tillbaka och det ska bli så jävla skönt att slippa allt ansvar :P 

I onsdags var det dags för nya skor, lyckades få min gamla hovslagare att åka ända till sörping för att sko min pålle då det inte gick så bra med hovslagaren jag prova sist. Så först ut till kvarsebo och va med när han skodde mammas hästar och sen hem till mig för att sko Colan, tog fan hela dagen men fan vad duktig han är alltså. Work of art men som sagt det tar sin Lilla tid så hann inte rida innan jobbet då tråkigt nog och igår var jag helt död så sov typ hela dagen innan ett stängningpass. Idag vaknade jag pigg och utvilad och har fått massa gjort. Gått spår med harlie och badat, sen red jag ut nu vid 10 med Marcus på cykel, supermysigt! Nu får man även rida nere vid kanalen med hästar igen. Awesome!!





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress