Colan
Idag var planen att gå upp tidigt och rida innan det blev så jäkla varmt... Vaknade 10... Var uppe på hästryggen tyyyp 12. Haha går alltid så bra att planera! mackan var iaf med och cyklade bredvid idag, alltid kul med sällis. Blev en liten runda i skogen med ganska mkt trav, fan fått in värsta snitsen på att rida barbacka sitter som gjuten;) 

Drog en galopp i uppförsbacke och trava långa grusvägar idag under uppvärmningen och då på halvlånga tyglar, kändes skitfin. Vill ha henne så att hon bjuder jämnt framåt men ändå inte springer iväg utan kan hålla det tempo jag sätter så att jag inte behöver bromsa hela tiden, as duktig! Och så fin i galoppen ska prova rida utan träna i paddocken snart tänkte jag bara för att prova hur mkt jag kan göra utan tyglar, fett bra träning! 



Så snäll ponnybus jag har, typ 3e gången jag duschar hela henne & hon tyckte det var så skönt:P t.om ansiktet gick bra ;) ❤️❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress