Närmar sig!
Fy helveteee vad trött jag var igår kväll!! Vilken dag jag hade, först upp till Nyköping och hälsa på moster. Hon hjälpte mig med Harlie & gav massa tips som vi kan träna på nu, behövdes för jag är sämst blir så trött på mig själv -.- sen prova vi även på spår för första gången, var riktigt roligt så det ska bli kul att prova o skönt att ha något att aktivera henne med.

Liten trollunge <3

Sen blev det hem till mamma och rida ett ridbanepass med nya medryttaren Jessica, såg jättebra ut! Imorgon ska hon ha Cora & stallet första gången själv :) jag red Comedi... Blä... Jag älskar min ponny alltså :P men ja det gick något bättre i slutet men inte van att behöva driva så mycket haha! Så föredrar min lilla ponny som går av sig själv ;) nu blir det en uteritt med mamma o sen pyser vi ner till Göteborg :D 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress