29 December
Fullt upp som vanligt! Orlandia har fått vila nu en vecka pga muggen som spridit sig till sämsta stället. Skönt att det ska kollas upp nu på fredag iaf! Vill ju verkligen komma igång nu! 

Hur som helst fick jag massor med bra saker i julklapp! Inte så mycket hästsaker faktiskt men annat bra  =D fick bla en ridkjol av mamma så den ska bli spännande att prova. Sjukt skön och varm men jävligt ful att gå runt i 😂😂 Har även ett par veredus skydd på ingång med som jag längtar efter och sedan fick jag "påsar" till mina free jump stigbyglar så de hålls lite skyddade. 

Har jobbat kväll nu så kom precis hem, ska sätta mig och läsa i min nya bok som jag också fick. Pether Markne's bok, har bläddrat lite och den verkar sjukt bra med övningar och bra förklarat! Får bättra på mina ridkunskaper i huvudet nu istället för att praktisera dem 😄 seee ya!



Orlandias nya kompis Samantha 😀 best friends !
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress