15/12
Haft en superbra helg med julbord och grejer så hästen har hamnat lite i skymundan! Hon har fått promenader och så vilade hon igår. Idag hade jag tänkt rida ut men planerade inte så bra så hann inte efter att ha mockat ur nästan allt och fixat i stallet.. så släppte henne på banan en stund. Tog inte ens med mig linan för jag brukar få jaga runt henne för att hon ska springa ens några meter typ... Idag kom jag in på banan, knäppte loss grimman och bom så small det. Orlandia satsa gärnet runt runt och bockade, frustade och race:a!! Haha aldrig sett henne såhär, helt crazy!! Havre, me likie. 
Imorgon ska vi hoppa en sista gång innan p&j på lördag. Ska bli roligt och skönt för då hinner jag rida igenom henne lite innan tävlingen för har fasiken inte hunnit trimma något alls senaste veckan! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress