Fullspäckad helg
Puuuh.. Precis landat i soffan efter en minst sagt fullspäckad helg! Igår åkte jag & Marcus till Västervik för att bo på hotell och sen på kvällen gå ut och käka med hans familj som bor där nere. Gick på stan på dagen och bubblade i jacuzzin hela kvällen sen god mat! Perfekt!! Skönt att få slappna av lite även om jag var nervös för idag ;) kl 1 idag kom Mozze. Så jäkla söt alltså jag dör. Ska ta lite bilder så ni får se hur jan ser ut, gulligaste kaninsvans-boll-luggen har han!! Det blir nog bra han var väldigt lugn och brydde sig inte något speciellt. 


Efter det red jag Cora på banan för att befästa lite mer vad jag försökte lära mig sist och shit vilken skillnad från i torsdags! Kom mycket fortare till rätt arbete och hon var så lugn i alla gångarter, kändes superbra! Ska bara försöka komma ihåg att rida såhär nu när jag blir själv med så jag inte drar i handbromsen igen... Känns mycket bra på nya stallet iaf, organiserat & fint. Det blir nog bra :)





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress