Change is coming
Japp. Inte orkat skriva för haft lite att klura på när det kommer till pållen. Men nu har jag bestämt mig och tror att det kommer bli jättebra. Ska nämligen flytta Cora, till ett stall typ några hundra meter från där vi bor. Var tråkigt att det blev så kort tid med Coras medryttare men känner att det här är vad jag vill. Vill kunna rida varje dag, ha koll på min häst, vill komma igång och träna sen tävla. Men det kommer aldrig gå om jag har henne 5 mil bort. Så nu är fokuset på att hitta en pålle som sällskap till Comsan sen flyttar vi dirr för boxen i nya stallet står tom och väntar på oss. Lite skräckblandad förtjusning... Typ aldrig haft någon häst inackorderad förut, van att sköta mitt eget. Men det ska bli spännande, svårt att starta om helt på egen hand. Vem ska sko? Vem ska jag träna för? Många saker jag måste hitta nu som min kära mamma haft hand om tidigare :P men det är väll dags att växa upp i guess ;) to be continued...


Dumma Coras sko har gått i två delar?? Fattar inte alltså -.- men imorgon kommer hovis sen kan vi rida igen!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress