Sucess!
Fifaaan vad död jag är nu alltså! Ligger däckad i sängen med lite godis och tycker synd om mig själv... Nej jag är faktiskt fruktansvärt nöjd med den här dagen! Den började tidigt imorse kl 5 med ett köttigt pass som gick kanon, sen var det full fart hem, byta om och vidare till Annika för att rida hennes häst åt henne.

Det var superkul & lärorikt! Gick verkligen skit i början tänkte vad f***n är det här?? Men i slutet alltså, vilken skillnad! Fick prova på lite början till piaff och jättesamlad galopp. Trodde jag inte när jag började rida haha ! 

Fick med mig massa tips hem till Cora & gissa vem som inte hade problem med galoppen nu eller att hon rusar iväg hela tiden?? This girl! Haha asså vet knappt vad jag ändrade.. Men plötsligt gick allt, kunde T.o.m göra galoppombyten?? Wtf  2 dagar sen kunde hon inte ens fatta galopp -.- blir så trött på mig själv ;) men motiverande som satan :D 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress