Sorry!
Sorry för dålig update, lite svårt att skriva om hästar och träning när det inte finns någon kontakt med dem just nu;)

cora verkar bli bättre, hon har fått stå hela veckan men har fortfarande en oroande knöl mitt på ryggraden, så ska ta ut equiterapeut(?)en så får han ta en titt på henne...liten bäbis:(

Fyller år på måndag så blivit firad av mammas sida idag! Fick så himla fina presenter, underbara familj!! 

Detta fick jag från bästa mamma & Johan : superfina ridbyxor, en ridtröja& egen sportbehå, slipper jag sno hennes grejjer i framtiden ;) 

 & från världens bästa pojkvän!!:
Ps of sweden träns som jag önskat mig massa! 

Sen massa annat men detta var de roliga hästsakerna :D lägger upp bilder när jag provat tränset på Cora!:) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress